23.12.10

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη...

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,

Φέτος δεν θέλω παιχνίδια (ρούχα, παπούτσια, σπίτια, αυτοκίνητα, κ.α.). Θέλω να μου φέρεις κάτι που είναι λίγο πιο δύσκολο. Δύναμη! Δύναμη θέλω να μου φέρεις καλέ μου Άγιε να αντέξω όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μου.
Φέρε μου δύναμη για να αντιδράσω στα λάθη που έκαναν άλλοι και μου ζητάνε να διορθώσω εγώ.
Φέρε μου δύναμη για να καταλάβω πώς πρέπει να αντιδράσω για να κάνω καλύτερα τα πράγματα κι όχι χειρότερα.
Φέρε μου δύναμη για να αναγνωρίσω τα λάθη που έκανα εγώ και να μην τα επαναλάβω.
Φέρε μου δύναμη για να διεκδικήσω αυτά που δικαιούμαι και να εξασφαλίσω αυτά που μου ανήκουν.
Φέρε μου δύναμη για να επαναστατώ αλλά όχι να τρομοκρατώ.
Φέρε μου δύναμη για να είμαι άνθρωπος και όχι υπάνθρωπος.

Σε ευχαριστώ καλέ μου Άγιε Βασίλη

Με αγάπη

Μια μικρή ελληνοπούλα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου