3.2.11

Τύχη: Φίλος ή εχθρός;


Από την ημέρα που γεννιόμαστε, η τύχη μπαίνει στη ζωή μας. Χωρίς να το καταλαβαίνουμε ή ακόμη και να το θέλουμε στην αρχή, αλλά είναι εκεί. Η πρώτη ευχή που ακούμε (ή καλύτερα ακούν οι γονείς μας), από συγγενείς και φίλους είναι «να σας ζήσει και να έχει καλή τύχη».
            Μεγαλώνοντας κι εγώ, άρχισα να βιώνω την παρουσία της στη ζωή μου, τουλάχιστον εξ’ονόματος. Στην αρχή, η επίκλησή της ήταν αθώα και ασυναίσθητη, όπως όταν σκεφτόμουν πόσο τυχερή ήμουν που ο καθηγητής δεν έπιασε το σκονάκι μου. Αργότερα, την έφερνα στη σκέψη μου πιο συνειδητά, όταν έλεγα πόσο τυχερή θα ήμουν αν ο Γιάννης από το πίσω θρανίο, μου ζήταγε να χορέψουμε στο πάρτυ. Και όσο μεγάλωνα εγώ, τόσο μεγάλωνε και η λίστα των πραγμάτων που συνοδεύονταν από την ανάγκη της τύχης. Ώσπου τελικά, κατάλαβα πως η ύπαρξή της ή μη, στη ζωή μου, έπαιζε ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο. Έφτασα να λέω κι εγώ πως για όλα φταίει η τύχη, ή μάλλον καλύτερα η «μη» τύχη. Και εκεί είναι που ξεκίνησε το κακό.
            Από την στιγμή που άρχισα να πιστεύω πως για ό,τι πήγαινε στραβά στη ζωή μου, έφταιγε η άτιμη η τύχη, τότε ήταν που ξεκίνησα να κατρακυλάω σε έναν κατήφορο που σε κάποια στιγμή έγινε τόσο απότομος, ώστε δεν μπορούσα πια να βρω τρόπο για να σταματήσω. Το ένα κακό διαδέχονταν το άλλο και έφτασα ακόμη και σε σημείο να θεωρώ άτυχο τον εαυτό μου, επειδή δεν έβρισκα να παρκάρω ακριβώς έξω από το σπίτι μου! (και πιστέψτε με, εδώ που μένω όντως είναι πιο πιθανό να πιάσεις το τζόκερ, παρά μια θέση parking).
Και τότε αναρωτήθηκα... Μα ποιά είναι επιτέλους αυτή η θεά Τύχη; Είναι καλή; Είναι κακή; Σκοπός της είναι να βοηθάει του κοινούς θνητούς ή να τους περιπαίζει, μοιράζοντας απλόχερα ελπίδες και μετά να γελάει χαιρέκακα πίσω από την πλάτη τους; Και τελοσπάντων την έχω ανάγκη στη ζωή μου ή μπορώ να τη διαολοστείλω κι αυτή όπως έχω κάνει με ο,τιδήποτε άχρηστο βάραινε τους ώμους μου;
Αποφάσισα λοιπόν, να κάνω ένα πείραμα... Θα χειριστώ την τύχη σαν να ήταν ο άντρας της ζωής μου... κάτι άπιαστο... κάτι που δεν είναι στο χέρι μου να έχω και που το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να δοκιμάσω όλους τους τρόπους που ξέρω ώστε να το προσελκύσω... να το γοητεύσω και να καταφέρω στο τέλος να το αποκτήσω...
Θα πειραματιστώ για 1 μήνα. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές και τις υποδείξεις, όλων αυτών που υποστηρίζουν πως άμα την θες την τύχη, σου έρχεται... και άμα είσαι δεκτικός στην τύχη, σου έρχεται... και άμα είσαι ανοιχτός στην τύχη, σου έρχεται... Θα στηριχθώ στα λόγια του Αλχημιστή... «...Κι όταν επιδιώξεις κάτι, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να γίνει όπως επιθυμείς...» (συνεχίζεται...)

1 σχόλιο:

  1. Μήπως τύχη είναι οι καλές ή οι κακές επιλογές μας?
    Μήπως είναι η δύναμη ή η αδυναμία μας ν' αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα?
    Μήπως είναι η ικανότητα που έχουμε ή που δεν έχουμε να εκτιμήσουμε σωστά τις καταστάσεις γύρω μας?
    Μήπως είναι τα κρίσιμα ΝΑΙ ή ΟΧΙ που έχουμε πεί?
    Τέλος, μήπως τύχη είναι η καλή ή η κακή μας διάθεση για την ζωή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή